Skip to content

Jak komunikovat s pracovníky


Telefon je pomůcka, která měla dříve význam pro komunikaci s lidmi na velkou vzdálenost. Dnes už dávno není jeho účel omezen jen na toto. Dnes na mobilu trávíme velké procento z našeho času, a to ať už se jedná o čas pracovní nebo o náš volný čas. Občas se nám může zdát, že na telefonu trávíme příliš mnoho času. Nikdy není od věci si trochu od obrazovky odpočinout. Důležité je se nad tímto časem aspoň zamyslet, protože zahodit čas tím, že sledujeme nepříliš inteligentní videa na sociálních sítích, může být velmi snadné. Ani se tak nenadějeme a ztratili jsme několik hodin našeho cenného volna.

pracovník s vysílačkou

Je zajímavé vyzkoušet si občas, jestli jsme schopni bez telefonu a jeho zábavy alespoň chvíli vydržet. Často přijdeme na to, že bez něj jsme schopni vydržet mnohem kratší dobu, než jsme si mysleli. Právě proto je pro nás taková snaha neskutečně důležitá, i kdybychom měli stokrát předsevzetí, že na mobilu budeme trávit mnohem menší množství času, pravděpodobně to nedodržíme. Když ale jednou za čas sami sebe donutíme k abstinenci, je to pořád alespoň něco. Ke komunikaci na vzdálenost se dnes dají využívat i jiná zařízení.

vysílačky v obchodě

Příkladem je třeba twig https://eshop.multitone.cz/tisnove-komunikatory-twig/. Jedná se o zařízení, které umožňuje rychlé dorozumívání převážně na pracovišti, kdy některý z pracovníků musí pracovat osamocený nebo v nebezpečných podmínkách. Jako zaměstnavatel máte povinnost zajistit mu co největší bezpečí a kvalitní komunikace mezi to také patří. Takto je možné zůstat v kontaktu s pracovníkem a být ku pomoci, pokud by ji potřeboval. Kdyby na Vašem pracovišti nebyly zajištěné bezpečné podmínky práce, bylo by možné, že v případě problémů (nějaké nehody) ponesete zodpovědnost za škodu Vy. Budete tak platit nejenom odškodné, ale také i nějakou pokutu, kterou Vám může udělit orgán, který nehodu bude vyšetřovat. Není proto vhodné nic podcenit.